Marek Benáček

Bachelor's thesis

Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje

Mystery Shopping - Brand Bar as Form of Personal Selling
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping prováděnou ve značkovém baru firmy zabývající se výrobou whisky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byly stanoveny případná opatření a doporučení na zjištěné nedostatky …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping carried out in the brand bar of a company engaged in the production of whiskey. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary search was created, which was processed based on professional literature. In the practical part, the research was evaluated and possible measures and recommendations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Benáček, Marek. Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma

Všechny práce