Ing. Dagmar Ludvíková

Bachelor's thesis

Vznik a vývoj AČRA M.K. do současnosti

Formation and Development of the Association of Czech Marketing Agencies and Marketing Communication - past and present
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá okolnostmi vzniku a vývojem Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace i ostatních asociací s ní spojených. V první části se zaměřuji na vývoj reklamy a institucí s ní spojených od vzniku Československé republiky do současnosti, dále na společenské podmínky vzniku AČRA M.K. a její postupný vývoj. Druhá část vychází z praktických poznatků a informací získaných …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the circumstances of the emergence and development of the Association of Czech Advertising Agencies and Marketing Communication and other associations connected with it. The first part focuses on the developing advetising and institutions associated with the establishment of the Czechoslovak Republic to the present, as well as the social conditions of AČRA M.K. and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2010
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Jana Goldbergerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní