Ing. Dagmar Ludvíková
Bachelor's thesis
Vznik a vývoj AČRA M.K. do současnosti
Formation and Development of the Association of Czech Marketing Agencies and Marketing Communication - past and present
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá okolnostmi vzniku a vývojem Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace i ostatních asociací s ní spojených. V první části se zaměřuji na vývoj reklamy a institucí s ní spojených od vzniku Československé republiky do současnosti, dále na společenské podmínky vzniku AČRA M.K. a její postupný vývoj. Druhá část vychází z praktických poznatků a informací získaných …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the circumstances of the emergence and development of the Association of Czech Advertising Agencies and Marketing Communication and other associations connected with it. The first part focuses on the developing advetising and institutions associated with the establishment of the Czechoslovak Republic to the present, as well as the social conditions of AČRA M.K. and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s5ktf/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Jana Goldbergerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová -
Práce z domova a možnosti jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky
Renata Dusbabová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
Daria Shebalina -
Využívání služeb cestovních kanceláří a agentur generací Z
Jakub Cvrček -
Návrh řešení reportingu pro interní a externí klienty marketingové agentury
Jakub Svoboda -
3D tisk: vliv a využití v marketingové komunikaci a produktu
Markéta Vlková