Bc. Petra Jílková

Bakalářská práce

Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vybrané etické aspekty reklamy, konkrétně na porušování etického kodexu reklamy v případě sexismu. Cílem práce je analyzovat porušování etického kodexu i zneužívání sexistických projevů ke zvýšení "atraktivity" propagace. Teoretická část má za cíl charakterizovat použití reklamy v kontextu etických pravidel. V závěrečné části práce budou zhodnoceny vybrané reklamy v …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on selected ethical aspects of advertising, specifically on violation of the advertising ethical code in case of sexism. The aim of work is to analyze violation of the ethical code and abusement of sexist expressions to increase "attractiveness" of promotion. The theoretical part aims to characterize advertising usage in the context of ethical rules. The final part of work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/tt7op/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Marek Timko, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michaela Dombrovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Slezská univerzita v Opavě

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Bakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Knihovnictví