Mgr. Vendula Bednaříková

Diplomová práce

Didaktické hry v hodinách německého jazyka na 1. stupni ZŠ pro hyperaktivní děti

Didactic Teaching Games in German Language Lessons at Lower Grade Basic School System
Anotace:
Teoretická část této práce je zaměřena na problematiku hyperaktivních dětí, zabývá se didaktikou cizího jazyka-didaktické principy, metodické principy, cíle vyučování cizím jazykům, RVP ZV, hry ve vyučování. Praktická část obsahuje hry a jedna kapitola je věnována učení na stanovištích.
Abstract:
The theoretic part of my graduation thesis is focused on didactic principles and teaching methods, aim of learning foreign languages, games in lessons. The practical part is focused on 16 games and teaching on station.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta