Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand – Seowon Yu
Seowon Yu
Bachelor's thesis
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
Analýza niche marketingu na českém trhu péče o pleť s aplikací na rozvíjející se značku podnikatele
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout návod podnikatelům v oblasti péče o pleť a implementovat niche maketing v České republice za účelem zvýšení efektivity a zisku pomoci niche maketingu. V teoretické části je provedena analýza niche maketingu v Česku. Diplomová práce vysvětluje proč podnikatelé v oblasti péče o pleť potřebují ke své činnosti niche marketing. Dále diplomová práce analyzuje …viacAbstract:
The main goal of this thesis is to provide a guideline to skincare brands in implementing niche marketing in the Czech Republic in order to increase their profits efficiently from niche marketing. In the theoretical part, an analysis of niche marketing and the Czech skincare market is conducted. The thesis is explaining why skincare brands in the Czech skincare market need niche marketing. In addition …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82828
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedúci: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Adriana Escobar Rios
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82828
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán malého výrobního podniku Spark, s.r.o.
Lenka Konečná -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Webový diář na sledování péče o pleť
Kymbat Tussupova