Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace – Bc. Daniel Havlíček
Bc. Daniel Havlíček
Master's thesis
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Impact of marketing communication on value orientations and the life-style
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na životní styl a hodnotové orientace jedinců. V teoretické části jsou zpracovány poznatky ohledně hodnotových orientací, jejích druhů, faktorů ovlivňujících hodnotové orientace a pojmy související s touto problematikou. Další kapitola se zabývá životním stylem jedince, především druhy jednotlivých stylů a souvisejícími pojmy s touto problematikou …viacAbstract:
This thesis deals with impact of marketing communication on lifestyle and value orientation of individuals. Its theoretical part presents and processes first the knowledge of and findings regarding value orientation, identifies value orientation types, impact factors thereof and other concepts related to this area of problems. The following chapter examines individual lifestyles, particularly the lifestyle …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wcl5t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedúci: PhDr. Petra Raudenská, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová