Environmentální marketing ve vybraném podniku – Petra Hofmanová
Petra Hofmanová
Bachelor's thesis
Environmentální marketing ve vybraném podniku
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající se prodejem nábytku a bytových doplňků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se environmentálního marketingu a dále jsou zde definovány související pojmy jako je …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to evaluate and analyze environmental marketing in a selected company and the formulate possible recommendations. The company being analyzed is Kika Nábytek s.r.o., a company selling furniture and home accessories. In the theoretical part, the basic concepts of environmental marketing are given, as well as related terms such as greenwashing, green marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/6mn8du/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFMANOVÁ, Petra. \textit{Environmentální marketing ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/6mn8du/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Environmentální marketing - korporace podnikatelského, veřejného a neziskového sektoru
Ilona Hamplová Warzala -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Green marketing
Šárka Kymlová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan