Petra Hofmanová

Bachelor's thesis

Environmentální marketing ve vybraném podniku

Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající se prodejem nábytku a bytových doplňků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se environmentálního marketingu a dále jsou zde definovány související pojmy jako je …viac
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to evaluate and analyze environmental marketing in a selected company and the formulate possible recommendations. The company being analyzed is Kika Nábytek s.r.o., a company selling furniture and home accessories. In the theoretical part, the basic concepts of environmental marketing are given, as well as related terms such as greenwashing, green marketing mix …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/6mn8du/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku