Environmentální marketing ve vybraném podniku – Petra Hofmanová
Petra Hofmanová
Bachelor's thesis
Environmentální marketing ve vybraném podniku
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající se prodejem nábytku a bytových doplňků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se environmentálního marketingu a dále jsou zde definovány související pojmy jako je …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to evaluate and analyze environmental marketing in a selected company and the formulate possible recommendations. The company being analyzed is Kika Nábytek s.r.o., a company selling furniture and home accessories. In the theoretical part, the basic concepts of environmental marketing are given, as well as related terms such as greenwashing, green marketing mix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6mn8du/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Environmentální marketing - korporace podnikatelského, veřejného a neziskového sektoru
Ilona Hamplová Warzala -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová