Tomáš Mentlík

Bakalářská práce

Marketingová strategie internetového obchodu

Marketing strategy of internet shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetového dárkového obchodu Dobrýkoš.cz. Jedná o dárkový internetový obchod se zaměřením na prodej dárkových košů složených ze zahraničních delikates. Marketingová strategie se opírá o marketingový výzkum a osobní zkušenosti z mého působení v tomto internetovém obchodu. Práce vyhodnocuje dotazník zaměřený na hodnocení produktů a služeb stávajícím …více
Abstract:
This thesis deals with marketing strategy of the internet gift shop Dobrýkoš.cz. It is an internet gift shop with a focus on selling gift baskets filled with exclusive foreign delicacies. Marketing strategy is based on market research and personal experience from my time in this online shop. Thesis evaluates a questionnaire focused on the assessment of products and services provided to existing customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2013
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: René Břečťan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34126