Marketingová strategie internetového obchodu – Tomáš Mentlík
Tomáš Mentlík
Bakalářská práce
Marketingová strategie internetového obchodu
Marketing strategy of internet shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetového dárkového obchodu Dobrýkoš.cz. Jedná o dárkový internetový obchod se zaměřením na prodej dárkových košů složených ze zahraničních delikates. Marketingová strategie se opírá o marketingový výzkum a osobní zkušenosti z mého působení v tomto internetovém obchodu. Práce vyhodnocuje dotazník zaměřený na hodnocení produktů a služeb stávajícím …víceAbstract:
This thesis deals with marketing strategy of the internet gift shop Dobrýkoš.cz. It is an internet gift shop with a focus on selling gift baskets filled with exclusive foreign delicacies. Marketing strategy is based on market research and personal experience from my time in this online shop. Thesis evaluates a questionnaire focused on the assessment of products and services provided to existing customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2013
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: René Břečťan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Facebook Marketing
Peter Person -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková