Anna Skákalová

Bachelor's thesis

Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti

An Analysis of Consumer Market for Expanding the Product Line of the Selected Company
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení spotřebitelského chování a preference zákazníků směřující k rozšíření produktové řady termo prádla ve vybrané společnosti. Teoretický základ objasňuje podstatu marketingové strategie, produktového mixu, spořebitelského chování a dále spektrum marketingových analýz. Prakticky provedený kvantitativní výzkum u zákazníků firmy odhaluje specifika a preference …viac
Abstract:
The main goal of the bachelor's thesis is evaluation of consumer behaviour and customer preferences which contributed to the proposed expansion of the product line of thermal clothing in a selected company. The theoretical basis clarifies the essence of marketing strategy, product mix, consumer behaviour and the spectrum of marketing analyses. Practically conducted quantitative research at the company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Monika Horáková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skákalová, Anna. Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe