Bc. Petra VRTALOVÁ

Master's thesis

Online marketing ve vybrané společnosti

Online marketing in the selected company
Abstract:
Tématem diplomové práce je online marketing ve vybrané společnosti. Konkrétně se jedná o společnost Koh-i-noor Hardtmuth a.s. se sídlem v Českých Budějovicích. Hlavním cílem této práce je charakterizovat online marketing ve vybrané společnosti a na základě vybraných analýz navrhnout zlepšení současného stavu. K dosažení tohoto cíle bylo provedeno dotazníkové šetření na území České republiky. Cílem …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on online marketing in a selected company. Specifically, the company Koh-i-noor Hardtmuth a.s. situated in České Budějovice. The main aim is to characterize the online marketing in this company and based on selected analyses to propose improvements to the current situation. To achieve this aim, a questionnaire survey was carried out in the Czech Republic. The research goal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VRTALOVÁ, Petra. Online marketing ve vybrané společnosti. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 22. 4. 2025
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta

UNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce