Bc. Petra VRTALOVÁ

Master's thesis

Online marketing ve vybrané společnosti

Online marketing in the selected company
Anotácia:
Tématem diplomové práce je online marketing ve vybrané společnosti. Konkrétně se jedná o společnost Koh-i-noor Hardtmuth a.s. se sídlem v Českých Budějovicích. Hlavním cílem této práce je charakterizovat online marketing ve vybrané společnosti a na základě vybraných analýz navrhnout zlepšení současného stavu. K dosažení tohoto cíle bylo provedeno dotazníkové šetření na území České republiky. Cílem …viac
Abstract:
The diploma thesis focuses on online marketing in a selected company. Specifically, the company Koh-i-noor Hardtmuth a.s. situated in České Budějovice. The main aim is to characterize the online marketing in this company and based on selected analyses to propose improvements to the current situation. To achieve this aim, a questionnaire survey was carried out in the Czech Republic. The research goal …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRTALOVÁ, Petra. Online marketing ve vybrané společnosti. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 22. 4. 2025
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta

UNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce