Bc. Petra VRTALOVÁ
Master's thesis
Online marketing ve vybrané společnosti
Online marketing in the selected company
Abstract:
Tématem diplomové práce je online marketing ve vybrané společnosti. Konkrétně se jedná o společnost Koh-i-noor Hardtmuth a.s. se sídlem v Českých Budějovicích. Hlavním cílem této práce je charakterizovat online marketing ve vybrané společnosti a na základě vybraných analýz navrhnout zlepšení současného stavu. K dosažení tohoto cíle bylo provedeno dotazníkové šetření na území České republiky. Cílem …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on online marketing in a selected company. Specifically, the company Koh-i-noor Hardtmuth a.s. situated in České Budějovice. The main aim is to characterize the online marketing in this company and based on selected analyses to propose improvements to the current situation. To achieve this aim, a questionnaire survey was carried out in the Czech Republic. The research goal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRTALOVÁ, Petra. \textit{Online marketing ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/6mtgry/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRTALOVÁ, Petra. Online marketing ve vybrané společnosti. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné do 22. 4. 2025
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška