Analýza a návrh procesů klientské spolupráce v kontextu brokerské společnosti – Bc. Jan Kutil
Bc. Jan Kutil
Diplomová práce
Analýza a návrh procesů klientské spolupráce v kontextu brokerské společnosti
Process Analysis and Design of Clients' Interaction in Context of Brokerage Company
Anotace:
Práce se zabývá spoluprací zákazníka s firmou z marketingového pohledu, pohledu řízení vztahů se zákazníkem a z hlediska řízení společnosti. Dále jsou analyzovány a navrhnuty procesy této kooperace a navrženy indikátory pro jejich monitorování.Abstract:
This thesis addresses collaboration between customer and company from marketing, customer relationship management and company management point of view. It continues with process analysis and design and there are suggested indicators for process monitoring.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f10t5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Oponent: Mgr. Roman Komůrka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Problematika interkulturního managementu ve firmě Embryo SE se zaměřením na zefektivnění chodu dané společnosti
Aneta Anna Filusztková -
Management vztahů se strategickými dodavateli
Pavel Holub -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Management památkového objektu se zaměřením na návštěvníky se specifickými potřebami
Kristýna Dvořáková -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský