Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce – Bc. Jana KONČÍROVÁ
Bc. Jana KONČÍROVÁ
Diplomová práce
Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce
Project impementace Customer relationship management in BB SK Steel Company, Ltd. Selce
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je vypracovanie projektu implementácie prvkov CRM do spoločnosti BB SK STEEL, s.r.o., s cieľom zvýšenia konkurencieschopnosti a udržania si postavenia na trhu. V teoretickej časti sú spracované teoretické východiská, ktoré poukazujú na význam riadenia vzťahov so zákazníkmi a jeho súčasti. Po teoretickej časti nasleduje praktická časť, ktorej úvodom je analýza súčasného stavu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop a project to implement elements of CRM into a company BB SK STEEL sro, to enhance competitiveness and sustain market position. The theoretical part is processed by the theoretical background, pointing to the importance of customer relationship management and its components. After the theoretical part is followed by a practical part which is introduction to the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONČÍROVÁ, Jana. \textit{Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ne1gh/.
Jak správně citovat práci
KONČÍROVÁ, Jana. Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi nebankových subjektov v podmienkach SR
Beata Šarkanová