Optimalizácia a riadenie efektívnosti zákazníckych centier s využitím business intelligence – Bc. Vladimír Filípek
Bc. Vladimír Filípek
Master's thesis
Optimalizácia a riadenie efektívnosti zákazníckych centier s využitím business intelligence
Optimization and management effectiveness on the customer centers using business intelligence
Abstract:
The aim of this work is analysis of processes running by servicing customers at the customer centers using model situations. These processes are quantified and assessed by mean of software applications of corporate information system. Base on analysis of this data individual measures are proposed for improvement of the customer satisfaction. The additional aim is to suggest the method of the parameter …viacAbstract:
Cieľom práce je analyzovať procesy prebiehajúce pri obsluhe zákazníkov v zákazníckych centrách na modelových príkladoch. Tieto procesy sú kvantifikované a vyhodnotené za podpory aplikácií v podnikovom informačnom systéme. Na základe analýzy týchto údajov navrhnúť jednotlivé parametre, ktorých dodržiavanie zvyšuje zákaznícku spokojnosť. Zároveň navrhnúť spôsob evidovania, sledovania a vyhodnocovania …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u7bt4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
- Oponent: Ing. Bohuslav Martiško, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILÍPEK, Vladimír. \textit{Optimalizácia a riadenie efektívnosti zákazníckych centier s využitím business intelligence}. Online. Diplomová práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6nlwmj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Jacek Mencner -
Analýza a návrh řešení business intelligence pro oblast hotelnictví
František Hezký -
Implementace cloudového Business Intelligence řešení v nástroji MS Azure a PowerBI
Martin Pešek -
Business Intelligence řešení pro síť čerpacích stanic
Radek Ouhel -
Návrh projektu business intelligence
Petr Šídlo -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Návrh systému interního logistického auditu po restrukturalizaci společnosti z výrobního závodu na zákaznické servisní centrum
Pavla BALOUNOVÁ -
Návrh automatizace rozvrhového systému směn pro zákaznícké centrum
Ladislav Radoň