Bc. Vladimír Filípek

Master's thesis

Optimalizácia a riadenie efektívnosti zákazníckych centier s využitím business intelligence

Optimization and management effectiveness on the customer centers using business intelligence
Abstract:
The aim of this work is analysis of processes running by servicing customers at the customer centers using model situations. These processes are quantified and assessed by mean of software applications of corporate information system. Base on analysis of this data individual measures are proposed for improvement of the customer satisfaction. The additional aim is to suggest the method of the parameter …viac
Abstract:
Cieľom práce je analyzovať procesy prebiehajúce pri obsluhe zákazníkov v zákazníckych centrách na modelových príkladoch. Tieto procesy sú kvantifikované a vyhodnotené za podpory aplikácií v podnikovom informačnom systéme. Na základe analýzy týchto údajov navrhnúť jednotlivé parametre, ktorých dodržiavanie zvyšuje zákaznícku spokojnosť. Zároveň navrhnúť spôsob evidovania, sledovania a vyhodnocovania …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
  • Oponent: Ing. Bohuslav Martiško, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK