Marketingová komunikace na sociálních sítích – Bc. Vojtěch Humhal
Bc. Vojtěch Humhal
Diplomová práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Social media marketing communication
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketingová komunikace na sociálních sítích se zaměřuje na možnost využití sociálních sítí k propagaci firmy. V dnešní době je to pro každou firmu aktuální trend, který nelze opomíjet. V teoretické části práce jsou nejprve definovány základní marketingové pojmy marketingový mix a marketingová komunikace. Poté následují kapitoly věnované digitálnímu marketingu. V posledním …víceAbstract:
The diploma thesis called Social Media Marketing Communication focuses on the possibility of using social networks to promote company. Today it is a current trend for every company, which cannot be ignored. The theoretical part of the thesis first defines the basic marketing concepts of marketing mix and marketing communication. This is followed by chapters focused on digital marketing. In the last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Světová ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva