Zvýšení dosahu online komunikačních kanálů e-shopu Mamtex.cz – Bc. Filip Soška
Bc. Filip Soška
Diplomová práce
Zvýšení dosahu online komunikačních kanálů e-shopu Mamtex.cz
Anotace:
Práce se zabývá problematikou dosahu online komunikačních kanálů e-shopu Mamtex.cz. Analytická část bude zaměřena na webovou analýzu. Na základě výstupů provedené analýzy budou následně stanovena doporučení pro e-shop Mamtex.cz pro zvýšení dosahu online komunikačních kanálů. Tato doporučení budou následně ohodnocena.Abstract:
The thesis deals with the issue of the reach of online communication channels of the e-shop Mamtex.cz. The analytical part will be focused on web analysis. Based on the results of the analysis, recommendations for the Mamtex.cz e-shop will be set to increase the reach of online communication channels. These recommendations will then be evaluated.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Soška, Filip. Zvýšení dosahu online komunikačních kanálů e-shopu Mamtex.cz. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín