Sociální a etický audit ve společnosti a interní komunikace – Bc. Martina Kubínová
Bc. Martina Kubínová
Diplomová práce
Sociální a etický audit ve společnosti a interní komunikace
Social and ethical auditing in the company and internal communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou sociálního a etického auditu a interní komunikace. Čerpá z platných zákonů a publikací, které se danou problematikou zabývají. Konkrétně práce analyzuje stav uvedených auditů a interní komunikaci ve společnosti British American Tobacco, která v České republice distribuuje tabákové výrobky. Práce se zaměřuje na etickou a interní komunikaci, dále na „etický kodex …víceAbstract:
This diploma thesis deals with issue of social and ethical audit and internal communication in general. Here, it derives from valid laws and books, which deal with given issues. Specifically, the thesis describes status of both audits and internal communication in the company British American Tobacco that distributes tobacco products in the Czech Republic. Further, the thesis focuses on the term “ethical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qtd5e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Martin Kotva -
Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky?
Michaela Rážková -
Vývoj regulace reklamy v České republice se zaměřením na tabákový průmysl
Aneta Petrová -
Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice
Eva Krestová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Strategie interní komunikace v managementu kvality
Pavla Kozlíková