Sociální a etický audit ve společnosti a interní komunikace – Bc. Martina Kubínová
Bc. Martina Kubínová
Master's thesis
Sociální a etický audit ve společnosti a interní komunikace
Social and ethical auditing in the company and internal communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou sociálního a etického auditu a interní komunikace. Čerpá z platných zákonů a publikací, které se danou problematikou zabývají. Konkrétně práce analyzuje stav uvedených auditů a interní komunikaci ve společnosti British American Tobacco, která v České republice distribuuje tabákové výrobky. Práce se zaměřuje na etickou a interní komunikaci, dále na „etický kodex …moreAbstract:
This diploma thesis deals with issue of social and ethical audit and internal communication in general. Here, it derives from valid laws and books, which deal with given issues. Specifically, the thesis describes status of both audits and internal communication in the company British American Tobacco that distributes tobacco products in the Czech Republic. Further, the thesis focuses on the term “ethical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qtd5e/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Martin Kotva -
Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky?
Michaela Rážková -
Vývoj regulace reklamy v České republice se zaměřením na tabákový průmysl
Aneta Petrová -
Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice
Eva Krestová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Strategie interní komunikace v managementu kvality
Pavla Kozlíková