Jaký pohled na inkluzi mají žáci – Bc. Monika Prokešová
Bc. Monika Prokešová
Diplomová práce
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
What view in inclusion do pupils have
Anotace:
Diplomová práce Jaký pohled na inkluzi mají žáci druhého stupně základní školy je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zabývá inkluzivním vzdělávání, pojmem inkluze a integrace. Představí osoby, které jsou v inkluzivním vzdělávání důležité. Nastíní nám pojmy inkluzivní škola a inkluzivní třída. Současně nám ukáže a připomene některé názory na inkluzivní vzdělávání. V druhé kapitole teoretické …víceAbstract:
he diploma thesis "What is the view of lower secondary school pupils on inclusion" is divided into two parts. The first, theoretical part deals with inclusive education, the term of inclusion and integration. It introduces people who are important in inclusive education.This section outlines the term of inclusive school and inclusive classroom. At the same time, it will show and remind us some of views …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m661g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ