Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+ – Bc. Markéta Rebendová
Bc. Markéta Rebendová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+
Proposal of a Marketing Communication for the Company Spa Resort Lednice Targeted on the Segment 50+
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá projektem návrhu marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+. Hlavním cílem projektu je navrhnout marketingovou kampaň orientovanou na stávající zákazníky lázeňského hotelu starší 50 let. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace, komunikačních nástrojů a cestovního ruchu zaměřeného na segment …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the project of creation marketing communication for the company Spa Resort Lednice aimed at the 50+ segment. The main aim of the project is to propose a marketing campaign oriented to present customers of spa hotel older than 50 years. The theoretical part is handled by a literature review, dealing with marketing communication, tools and tourism focused on the segment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REBENDOVÁ, Markéta. \textit{Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6oj59e/.
Jak správně citovat práci
Rebendová, Markéta. Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová