Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie – Karolína Ducháčková
Karolína Ducháčková
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie
An Analysis of Consumer Behaviour of the Electricity Usage
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na spotřebitelské chování v oblasti využití elektrické energie. Cílem práce je analyzovat aspekty spotřebitelské chování z pohledu marketingového a ekonomického zahrnující zjištění preferencí spotřebitelů při komunikaci s dodavatelem elektrické energie a dílčí parametry zjišťující ekonomickou stránku spotřeby elektrické energie. Práce byla vypracována na základě kvantitativního …víceAbstract:
This bachelor 's thesis is focused on consumer behaviour of the electricity usage. The aim of the thesis is to analyse aspects of consumer behaviour from the marketing and economic point of view, including finding out the preferences of consumers in communication with the distributor of the electrical energy and partial parameters finding out the economic side of electricity consumption. Secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUCHÁČKOVÁ, Karolína. \textit{Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6oni9s/.
Jak správně citovat práci
Ducháčková, Karolína. Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova