Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie – Karolína Ducháčková
Karolína Ducháčková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie
An Analysis of Consumer Behaviour of the Electricity Usage
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na spotřebitelské chování v oblasti využití elektrické energie. Cílem práce je analyzovat aspekty spotřebitelské chování z pohledu marketingového a ekonomického zahrnující zjištění preferencí spotřebitelů při komunikaci s dodavatelem elektrické energie a dílčí parametry zjišťující ekonomickou stránku spotřeby elektrické energie. Práce byla vypracována na základě kvantitativního …moreAbstract:
This bachelor 's thesis is focused on consumer behaviour of the electricity usage. The aim of the thesis is to analyse aspects of consumer behaviour from the marketing and economic point of view, including finding out the preferences of consumers in communication with the distributor of the electrical energy and partial parameters finding out the economic side of electricity consumption. Secondary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Monika Horáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUCHÁČKOVÁ, Karolína. \textit{Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6oni9s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ducháčková, Karolína. Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš