Bc. Petra Svobodová

Diplomová práce

Neuromarketing a reklama

Neuromarketing and advertisement
Anotace:
Reklama je forma komunikace obsahující reklamní sdělení, které má informovat určitou cílovou skupinu a ovlivnit ji tak, aby si daný výrobek či službu koupila nebo alespoň měla o něm dobré smýšlení. Avšak co ovlivňuje naše spotřební chování, jaký musí produkt být, aby v nás vyvolal potřebu jej vlastnit a zda stačí klasická forma reklamy, jak jsme ji dosud znali? Na tyto otázky nám může odpovědět nejmladší …více
Abstract:
Advertising is a form of communication containing the advertisement is to inform the target group and affect it so that the product or service purchased, or at least it should have a good mentality. But what influences our consumer behavior, what the product must be in the U.S. provoked the need to own and that just a classic form of advertising as we know it yet? To these questions we can answer the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní