Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele – Lenka Gřešáková
Lenka Gřešáková
Diplomová práce
Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele
Difficulties of Future Teachers in Teaching the Czech Language in Primary Education from the Point of View of a Mentor Teacher
Anotace:
Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají fakultní učitelé obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se zabývá vymezením terminologie a východisek o současných přístupech ve výuce českého jazyka a mentoringu budoucích učitelů. Empirická část představuje kvalitativní design a závěry výzkumu, který …víceAbstract:
The presented diploma thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the diploma thesis is to find out how mentors perceive the difficulties of future teachers in teaching the Czech language in primary education. The theoretical part deals with defining terminology and starting points about current approaches in teaching the Czech language and mentoring future teachers. The empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GŘEŠÁKOVÁ, Lenka. \textit{Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6oscwj/.
Jak správně citovat práci
Gřešáková, Lenka. Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Kvalita přípravného vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy
Renáta MACHKOVÁ -
Profesní vzdělávání učitelů
Nikoleta ROMANIDU -
Výuka českého jazyka pro vietnamské žáky českých základních škol s nulovou znalostí vyučovacího jazyka
Monika ŠOFROVÁ -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Překlady české literatury a výuka českého jazyka od 20. století na Litvě
Štěpánka Dehnerová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ