Matyáš Šachta

Bakalářská práce

Navýšení povědomí o značce Apus Relax

The increase of brand awareness of Apus Relax
Anotace:
Firma Apus Projects s.r.o. se potýká s nedostatkem objednávek a také nemá žádné marketingové aktivity, které by tomuto problému pomohly. Proto cílem této bakalářské práce je navrhnutí marketingových aktivit, pomocí kterých společnost Apus Projects s.r.o. dosáhne do šesti měsíců 30 objednávek za týden. V této práci seznámím čtenáře se základy marketingu, zanalyzuji situaci, ve které se nyní firma nachází …více
Abstract:
Apus Projects s.r.o. is facing a shortage of orders and has no marketing activities to help with this problem. Therefore, the aim of this bachelor thesis is to design marketing activities by which the company Apus Projects s.r.o. will reach 30 orders per week within six months. In this bachelor thesis, I will acquaint the reader with the basics of marketing, analyze the situation in which the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON