Navýšení povědomí o značce Apus Relax – Matyáš Šachta
Matyáš Šachta
Bakalářská práce
Navýšení povědomí o značce Apus Relax
The increase of brand awareness of Apus Relax
Anotace:
Firma Apus Projects s.r.o. se potýká s nedostatkem objednávek a také nemá žádné marketingové aktivity, které by tomuto problému pomohly. Proto cílem této bakalářské práce je navrhnutí marketingových aktivit, pomocí kterých společnost Apus Projects s.r.o. dosáhne do šesti měsíců 30 objednávek za týden. V této práci seznámím čtenáře se základy marketingu, zanalyzuji situaci, ve které se nyní firma nachází …víceAbstract:
Apus Projects s.r.o. is facing a shortage of orders and has no marketing activities to help with this problem. Therefore, the aim of this bachelor thesis is to design marketing activities by which the company Apus Projects s.r.o. will reach 30 orders per week within six months. In this bachelor thesis, I will acquaint the reader with the basics of marketing, analyze the situation in which the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová