Vojtěch Biskup

Bachelor's thesis

Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních.

Internet marketing and application in election campaign
Abstract:
Cílem této práce je představit internetový marketing, nejdůležitější nástroje a poukázat na jeho důležitost pro podniky. Postup je rozdělen do sedmi kapitol, ve kterých je popsáno vše důležité od již zmíněných nástrojů, přes nové trendy a využití v politice, až po naznačení budoucího vývoje.
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce internet marketing, the most important tools and point out its importance for businesses. The procedure is divided into seven chapters, which described everything important from the mentioned tools, through a new trends and applications in politics, pointing to future developments.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2010
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Procházka Jan

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20444