Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu – Bc. Patrik Feist
Bc. Patrik Feist
Master's thesis
Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu
Sustainability of small and medium food retail formats on the Czech market.
Abstract:
Feist, P. Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá udržitelností malých a středních potravinářských formátů na českém trhu. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení udržitelnosti malých a středních maloobchodních firem působících na českém trhu …moreAbstract:
Feist, P. Sustainability of small and medium food retail formats on the Czech market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.The diploma thesis deals with the sustainability of small and medium food formats on the Czech market. The main goal of the thesis is to propose measures to increase the sustainability of small and medium-sized retail companies operating in the Czech market. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FEIST, Patrik. \textit{Udržitelnost malých a~středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6p84qp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Systematic literature review of Family Business Sucession Planning: challenges and success factors
Heydar Guliyev -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák -
Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu
Dominik Havel -
Marketingový výzkum kritických faktorů v součinnosti obchodních a logistických procesů s využitím nástrojů kauzální analýzy.
Tomáš Miloševský -
Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele
Jakub Švajgl -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh