Vzdělávání žáka s lehkým mentálním postižením – Případová studie – Mgr. Eva Marková
Mgr. Eva Marková
Bakalářská práce
Vzdělávání žáka s lehkým mentálním postižením – Případová studie
Education of child with mild mental retardation – Case study
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací a snaží se o podání komplexního obrazu žáků s tímto druhem postižení. Stěžejní částí bakalářské práce jsou případové studie čtyř žáků s lehkou mentální retardací, kteří se vzdělávají na základní škole praktické. Cílem bakalářské práce je zviditelnit problematiku edukace žáků s lehkou mentální retardací, ukázat možnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of education for pupils with mild mental retardation and tries to provide a comprehensive picture of students with this kind of disability. The main part of the thesis are case studies of four students with mild mental retardation who attend the practical basic school. Purpose of this work is to highlight the issue of education for children with mild mental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fdf4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Interaction between mirror inversion and personality judgement of a facial image
Karel Kylián -
Možnosti a přínos pedagogicky navozené výtvarné tvorby pro osobnost s mentální retardací
Alkiviadis MIRONIDIS -
Vliv dramatické výchovy na osobnost žáků základní školy speciální
Kateřina Tůmová -
Vlivy edukačního procesu v základní škole speciální na osobnost žáka
Iveta Kuricová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková