Nikola BÍROVÁ
Bachelor's thesis
Nákup potravin přes internet
Online grocery shopping
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin na internetu spolu s charakter poptávky v této oblasti v Jihočeském kraji. Teoretická část vysvětluje chování spotřebitele, je zde popsán proces nakupování, část je věnována také obchodu celkově a poté obchodu internetovému. Obsaženy jsou zde rovněž podmínky prodeje potravin na internetu a teoretické informace ohledně …moreAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to consider and assess consumers' attitude to the offer of grocery products on the internet along with analysing of the character of the inquiry in this specific segment. The theoretical part is about consumers' behavior before, during and after purchase and about shopping online. This part is also focused on conditions of purchase of groceries via internet as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍROVÁ, Nikola. Nákup potravin přes internet. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Marketingový výzkum trhu s dětskou výživou
Jana Vychodilová -
Srovnání právní ochrany spotřebitele v ČR a na Slovensku při uzavírání smluv přes internet
Karla Opluštilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights