Bc. Jan Pazdírek

Bakalářská práce

Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti

Social networks and their place in company marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti" je analyzovat komunikaci na sociálních sítích a navrhnout pravidla a strategii komunikace na tomto médiu. Teoretická část je zaměřena na sociální sítě, jejich historii, strukturu a využití. Praktická část se zabývá analýzou marketingového mixu, analýzou konkurence a navrhnutí strategie.
Abstract:
The goal of thesis "Social networks and their place in company's marketing" is to analyse communication on social networks and invent rules of usage and strategy for this medium. Theoretical part is focused on social networks, their history, structure and usage. Analytic part is focused on analysing marketing mix, analysing competitors and suggesting optimal strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Robert Sobola, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting