Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti – Bc. Jan Pazdírek
Bc. Jan Pazdírek
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti
Social networks and their place in company marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti" je analyzovat komunikaci na sociálních sítích a navrhnout pravidla a strategii komunikace na tomto médiu. Teoretická část je zaměřena na sociální sítě, jejich historii, strukturu a využití. Praktická část se zabývá analýzou marketingového mixu, analýzou konkurence a navrhnutí strategie.Abstract:
The goal of thesis "Social networks and their place in company's marketing" is to analyse communication on social networks and invent rules of usage and strategy for this medium. Theoretical part is focused on social networks, their history, structure and usage. Analytic part is focused on analysing marketing mix, analysing competitors and suggesting optimal strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wk2j2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Robert Sobola, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ