Kristýna Dryáková

Bachelor's thesis

Znalost značky Vím, co jím

Brand awareness of Vím, co jím
Abstract:
Bakalářská práce je věnována znalosti značky Vím, co jím. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Vím, co jím na trhu České republiky; posoudit, jak je značka na produktech spotřebiteli vnímána a zhodnotit, jestli se u totožné skupiny respondentů její znalost po delším časovém intervalu zvýší na základě poskytnutého dotazníku a informačního materiálu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a …more
Abstract:
The Bachelors Thesis is focused on the brand awareness of Vím, co jím. The aim is to evaluate the brand awareness of Vím, co jím on the Czech market; to judge how the brand is perceived by the consumers and to evaluate if the brand awareness increases after a longer period of time due to the provided questionnaire and information material regarding the same group of respondents. The thesis is divided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2016
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49325