Kristýna Dryáková
Bakalářská práce
Znalost značky Vím, co jím
Brand awareness of Vím, co jím
Anotace:
Bakalářská práce je věnována znalosti značky Vím, co jím. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Vím, co jím na trhu České republiky; posoudit, jak je značka na produktech spotřebiteli vnímána a zhodnotit, jestli se u totožné skupiny respondentů její znalost po delším časovém intervalu zvýší na základě poskytnutého dotazníku a informačního materiálu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a …víceAbstract:
The Bachelors Thesis is focused on the brand awareness of Vím, co jím. The aim is to evaluate the brand awareness of Vím, co jím on the Czech market; to judge how the brand is perceived by the consumers and to evaluate if the brand awareness increases after a longer period of time due to the provided questionnaire and information material regarding the same group of respondents. The thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Vladimíra Geyerová -
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka -
Marketingový výzkum trhu s dětskou výživou
Jana Vychodilová