Výuka anglického jazyka u předškolních dětí – Mgr. Veronika JANDEČKOVÁ
Mgr. Veronika JANDEČKOVÁ
Bachelor's thesis
Výuka anglického jazyka u předškolních dětí
Teaching English to preschool children
Abstract:
Práce se zabývala problematikou výuky anglického jazyka u dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje obecný pohled do výuky cizích jazyků předškolních děti a jejich vývoj. První kapitola se zabývá otázkou optimálního věku pro zahájení se seznamováním se s cizími jazyky. Další kapitoly pojednávají o podmínkách osvojování si cizího jazyka. Mezi …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with teaching English language to very young learners (VYLs). The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part provides a general look into language teaching to preschool children and their development. The first chapter deals with the question of optimal or critical age for second langue learning. The following chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Podpera
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANDEČKOVÁ, Veronika. Výuka anglického jazyka u předškolních dětí. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Lingvistické aspekty metodiky výuky cizího jazyka u dětí s poruchami učení
Anna BUROVÁ -
Lingvistické aspekty metodiky výuky cizího jazyka u dětí s poruchami učení
Anna BUROVÁ -
Shody a rozdíly v metodice výuky cizích jazyků u žáků se sluchovým postižením a žáků slyšících
Helena Hujerová -
K metodice výuky cizích jazyků u dětí s poruchami učení
Marie Stoklasová -
Klavírní metodika v českých zemích na přelomu 19. a 20. století
Lenka Kučerová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Rozvoj poslechových a verbálních dovedností v anglickém jazyce v preprimárním vzdělávání
Zuzana MADERA