Systém pro správu a sledování realizace zakázek pro reklamní agenturu – Bc. Lukáš KADLEC
Bc. Lukáš KADLEC
Diplomová práce
Systém pro správu a sledování realizace zakázek pro reklamní agenturu
The system for managing and monitoring the implementation of contracts for advertising agency
Anotace:
Tento dokument je součástí diplomové práce a popisuje realizaci systému pro správu a sledování průběhu zakázek v reklamní agentuře. Dokument je rozdělen do několika částí: Popis agentury, vysvětlení použitých technologií, specifikace požadavků na systém, popis průběhu práce a popis výsledného systému. Popis systému nepopisuje kompletní implementaci systému, ale pouze výsledné řešení a detailněji některé …víceAbstract:
The document is a part of the graduation theses and it describes the realization of a system administrating and observing a course of contracts in an advertising agency. The document is divided into several parts: a description of the agency, an explanation of used technologies, a specification of demands on the system, a description of the work progress and a description of the final system. The system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Zveřejnit od: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Zíma, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLEC, Lukáš. Systém pro správu a sledování realizace zakázek pro reklamní agenturu. Plzeň, 2012. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová