Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines – Soňa Valová
Soňa Valová
Bakalářská práce
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Analýza marketingové strategie a spokojenosti zákazníka společnosti Emirates Airlines
Anotace:
Cílem této práce je pomocí analýzy marketingové strategie vysvětlit postavení lídra na trhu leteckých přepravců - společnosti Emirates Airline. V práci se popisují základní principy marketingu v letecké dopravě, charakteristika společnosti, její postavení na trhu, SWOT analýza a její marketingový mix. Úspěšnost vybrané strategie dokáže nebo vyvrátí vlastní dotazník o efektivitě marketingové strategie …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to explain the role of a market leader in the aviation industry,which is Emirates Airline, by analyzing its marketing strategy. This thesis focuses on the basic principles of marketing in the aviation industry, gives characteristics of the company,shows its market position and makes SWOT analysis and marketing mix. The success or the failure of the chosen strategy …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je pomocou analýzy marketingovej stratégie vysvetliť postavenie lídra na trhu leteckých prepravcov - spoločnosti Emirates Airline. V práci sa popisujú základné princípy marketingu v leteckej doprave, charakteristika spoločnosti, jej postavenie na trhu, SWOT analýza a jej marketingový mix. Úspešnosť vybranej stratégie dokáže či vyvráti vlastný dotazník o efektivite marketingovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44630
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Peter Chodelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44630
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis in the Cybersecurity Industry of Check Point Software Technologies and Palo Alto Networks Years 2014-2018 the Reliability of the Companies and the Optimal Way of Financing Them
Carlos Mizrahi Nedvedovich -
Analysis of the impact of the merger of Vodafone Ltd. and Idea Ltd.
Yogiraj Bhavsar -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko -
Analysis and Comparison of Financial Statements of Companies in the Field IT
Mikhail Teterin -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová