Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity – Ing. Anzhelika Khaustova
Ing. Anzhelika Khaustova
Bakalářská práce
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
The Pros and Cons of Ethical Codes within The Corporate Identity
Anotace:
Identita organizace představuje strategický koncept, kterým se organizace prezentuje na veřejnosti, čili jaký podnik chce být. Cílem organizační identity je snaha o obsahové i formální sjednocení všech stránek podniku, které přispěje k jisté jedinečnosti a vnějšímu odlišení od konkurence, jak na samotném trhu, tak i v očích zákazníků a veřejností. Za základ identity organizace se považuje její filosofie …víceAbstract:
A corporate identity is a strategical concept, with the help of which an organization is representing itself to the public, or a representation of what this company wants to be. A goal of corporate identity is an effort of both substantial and formal unification of all aspects of a company, which contributes to its uniqueness and an external differentiation from rivals both on market and from point …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/av37l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman