Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market – Lucie Redlová
Lucie Redlová
Bakalářská práce
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat atributy, které by mohly mít vliv na spokojenost zákazník při online nakupování na britském trhu. Zkoumány budou mimo jiné i ty hlediska, které byly většinou ignorovány předešlými studiemi. Atributy budou hodnoceny z hlediska celkové zkušenosti zákazníka při nakupování. Tato bakalářská práce navrhuje model zákazníkovy spokojenosti při nákupu na slevovém portálu …víceAbstract:
The aim of this thesis was to examine attributes that may influence British customer´s online group buying satisfaction, including those which are mostly ignored by many studies and from total online shopping experience perspective. In this thesis is proposed model of satisfaction with online group buying website Groupon, including nine attributes which are significant predictors of online customer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REDLOVÁ, Lucie. \textit{Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6r0mjv/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová