Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu – Bc. Michaela Mariánková
Bc. Michaela Mariánková
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
Marketing and Communication Strategy of an Emerging Brand in the Graphic Design Market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o nastavení marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající značku v oblasti grafického designu. Práce se pokouší charakterizovat funda-mentální základ, který je potřebný ke správnému pochopení a následnému nastavení stra-tegií. V teoretické části práce dojde k definování marketingového mixu, brandingu, mar-ketingu v oblasti umění/grafického designu, marketingovou …víceAbstract:
This diploma thesis is about setting up a marketing and communication strategy for an emerging brand in the field of graphic design. The thesis attempts to characterize the fundamental theoretical foundation that is needed to properly understand and then set the strategy. The theoretical part of the thesis will define the marketing mix, branding, mar-keting in art/graphic design, marketing and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARIÁNKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6r3zoj/.
Jak správně citovat práci
Mariánková, Michaela. Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk