Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu – Bc. Michaela Mariánková
Bc. Michaela Mariánková
Master's thesis
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
Marketing and Communication Strategy of an Emerging Brand in the Graphic Design Market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o nastavení marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající značku v oblasti grafického designu. Práce se pokouší charakterizovat funda-mentální základ, který je potřebný ke správnému pochopení a následnému nastavení stra-tegií. V teoretické části práce dojde k definování marketingového mixu, brandingu, mar-ketingu v oblasti umění/grafického designu, marketingovou …moreAbstract:
This diploma thesis is about setting up a marketing and communication strategy for an emerging brand in the field of graphic design. The thesis attempts to characterize the fundamental theoretical foundation that is needed to properly understand and then set the strategy. The theoretical part of the thesis will define the marketing mix, branding, mar-keting in art/graphic design, marketing and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARIÁNKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6r3zoj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mariánková, Michaela. Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk