Bc. Michaela Mariánková

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu

Marketing and Communication Strategy of an Emerging Brand in the Graphic Design Market
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o nastavení marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající značku v oblasti grafického designu. Práce se pokouší charakterizovat funda-mentální základ, který je potřebný ke správnému pochopení a následnému nastavení stra-tegií. V teoretické části práce dojde k definování marketingového mixu, brandingu, mar-ketingu v oblasti umění/grafického designu, marketingovou …viac
Abstract:
This diploma thesis is about setting up a marketing and communication strategy for an emerging brand in the field of graphic design. The thesis attempts to characterize the fundamental theoretical foundation that is needed to properly understand and then set the strategy. The theoretical part of the thesis will define the marketing mix, branding, mar-keting in art/graphic design, marketing and communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mariánková, Michaela. Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe