Pavla Škorpilová

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikační strategie a návazných aktivit produktové řady BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o.

Outline of marketing communication strategy and following activites of the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je navržení marketingově komunikační strategie a návazných aktivit pro produktovou řadu BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o. V teoretických východiscích bude zohledněna marketingová komunikace a její nástroje, které jsou nejběžněji používané na business-to-business trzích. Vzhledem k marketingově komunikačním aktivitám provedených společností v nedávné minulosti dojde k ověření …více
Abstract:
The goal of this study is to outline a marketing communication strategy and following activities for the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o. As a theoretical background marketing communication and it's methods and tools used on B2B markets will be mentioned. Relating to marketing communication activities which were conducted in the company in the last years and taking into account the outlined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Šárka Polanecká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31514