Political Promotion of Heads of States across European Union – Natália Korcoňová
Natália Korcoňová
Bakalářská práce
Political Promotion of Heads of States across European Union
Politická propagace hlav států Evropské unie
Anotace:
Práce zkoumá, jak hlavy států Evropské unie komunikují, zejména se zaměřením na jejich využití sociálních médií a osobních kanálů. Bakalářská práce zkoumá online přítomnost prezidentů na platformách jako Instagram, X a LinkedIn. Jejím cílem je identifikovat vzorce komunikačních strategií. Na základě analýzy těchto strategií práce poskytuje doporučení pro zvýšení dosahu a přítomnosti vybraných prezidentských …víceAbstract:
The thesis explores how heads of state in the European Union communicate, particularly focusing on their use of social media and personal channels. The study scrutinizes presidents' online presence on platforms like Instagram, X, and LinkedIn. It aims to identify patterns in communication strategies. By analysing these strategies, the thesis provides recommendations to enhance the social media reach …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Vasilii Ostin, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Business Administration / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2023