Lenka Klímová

Bakalářská práce

Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi

Anotace:
Abstrakt Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou úroveň personálního marketingu a implementovat v praxi. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů personálního marketingu. Definování prvků marketingového mixu, motivačních faktorů a jejich použití v praxi. V praktické části, s využitím metod průzkumu, dotazování a komparace, hledám nejefektivnější postupy, jak zaujmout a získat …více
Abstract:
Abstrakt The aim of the bachelor thesis is to analyze the current level of personal marketing and its implementation in practice. The theoretical part focuses on explaining the basic concepts of personal marketing. Defining elements of the marketing mix, motivational factors and their use in practice. In the practical part, using methods of surveying, questioning and comparative, I am looking for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Josef Kostohryz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích