Výuka výslovosti Fj a Nj na základních školách v Brně – Bc. Dana Vrbová
Bc. Dana Vrbová
Diplomová práce
Výuka výslovosti Fj a Nj na základních školách v Brně
Teaching of pronunciation of French and German at the Primary School
Anotace:
Diplomová práce Výuka francouzštiny a němčiny na základních školách v Brně pojednává o nejčastějších problémech, s nimiž se potýkají čeští žáci na základních školách ve výuce zmíněných jazyků. Pomocí dotazníkového šetření zkoumá, zda nízkou úrovní výslovnosti žáků stojí nedostatečný zájem jejich učitelů o tuto problematiku. Zároveň nabízí několik typů cvičení vhodných pro nácvik správné výslovnosti …víceAbstract:
The work Teaching of pronunciation of French and German at the Primary School represents the most common mistakes the Czech pupils in elementary schools in Brno contend with in education of mentioned languages. By means of a questionnaire interview it researches whether a cause of the low level of pupils’ pronunciation is insufficient interest of their teachers regarding this problem. At the same time …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cvd85/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Native Language Influence on English Pronunciation: A Comparison of Czech and French
Pavla Trávníčková -
Ruská fonetická transkripce v učebnicích pro základní školy
Anna Koníčková -
Osmanská říše v ukrajinských a českých učebnicích pro základní školy
Nataliia Hrechana -
3D model neuronu a nervové synapse pro využití do výuky přírodopisu na 2. stupni základní školy
Kristýna Benešová -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Předložky a spojky v učebnicích pro 2. stupeň základní školy
Michael Peštál