Společenská odpovědnost podniků. CSR jako udržitelný business model. – Lucie Hlaváčková
Lucie Hlaváčková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost podniků. CSR jako udržitelný business model.
Corporate social responsibility. CSR as a sustainable business model
Anotace:
Hlavní stať práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část práce se zaměřuje na CSR jako součást strategie firmy a jeho přímé i nepřímé ekonomické dopady s důrazem na navržení způsobů realizace CSR jako dlouhodobě udržitelného business modelu pomocí příkladů z praxe. V první části práce jsou rovněž navrženy způsoby realizace CSR ve vztahu ke klíčovým stakeholderům neboli zainteresovaným subjektům …víceAbstract:
The main body of the thesis consists of two parts. The first, theoretical part focuses on CSR as a part of company strategy and its direct and indirect economic impact with stress on suggesting ways of implementation of CSR as a business model sustainable in the long run using examples of best practices. The first part of the thesis also propounds ways of implementation of CSR in relation to key stakeholders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61642
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61642
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia